Friday, April 3, 2009

毕 业 后 的 我 ,会 怎 样 ?

我 在 想 ,以 后 的 我 会 是 怎 样 的 人 ?有 时 候 ,我 只 要 想 到 明 年 我 会 离 开 兴 华 ,到 另 外 一 间 学 校 求 学 ,跟 我 的 童 年 说 :“ 再 见 !” ,我 就 很 不 舍 得 我 现 在 的 一 切 ,我 很 不 想 放 手 ,再 怎 么 说 兴 华 也 陪 我 渡 过 我 最 美 丽 的 童 年 。。。我 会 不 舍 得 我 的 同 档 :劭 韵 、艳 霞 、理 轩 、伊 倩 、雪 梨 、沐 德 还 有 很 多 我 很 爱 的 朋 友 。我 一 直 以 来 都 认 为 ,我 还 有 很 多 时 间 ,但 是 我 现 在 才 发 现 ,我 跟 朋 友 相 处 的 时 间 已 经 不 多 了 。。我 想 趁 现 在 告 诉 我 常 说 我 讨 厌 他 的 人 :“ 我 已 经 不 讨 厌 你 了 ,我 有 什 么 资 格 讨 厌 你 呢 ?对 不 起 。。。我 发 现 我 这 么 做 ,真 的 很 蠢 ,其 实 我 虽 口 中 是 这 么 说 ,但 是 我 心 里 并 没 有 讨 厌 你 。。” 我 只 有 说 过 一 个 人 , 我 不 喜 欢 他 ,那 就 是 周 赢 。我 虽 然 没 在 他 的 面 前 说 ,但 是 我 却 在 我 朋 友 面 前 说 。。SORRY!!

2 comments:

  1. Hi, Girl, appreciate and treasure what you owned now and be happy at least you know vey well that you have a light moment and good memories for what you have had with them and will surely help you to apprecaite friendship. Dad feel great and happy that you have learned all these and of course life have to go on and you will have another chance to make other group of friends that will accompany you on your second stage of life.... be happy huh :-)

    ReplyDelete
  2. i juz had a new "sentence"
    : happy days always go by flash , we nid to chase another after tat... becaus... happy ending is waiting for us...

    ReplyDelete